Rabu, Mac 25, 2009

Sekitar Perjumpaan Mingguan Pada 18hb. Mac 2009

" Tengok kat cermin tu, I rasa tak lama lagi kita sama tinggi la"


"Sebelum kita mulakan, sila ambik tempat duduk masing-masing yer"



Semasa perjumpaan ni pun kami sama-sama mohon rezeki dapat banyak-banyak.



" Saya dah lama dah bagi tau kat kau orang semua, "duplicate" jer apa yang saya buat, bukan nyer payah sangat!"



Tiru macam saya....laa..laa...laa.



Tau mau nyanyi tak apa la En. Wang janji mu "sign" jadi ahli.



Barisan pemuda harapan DCL yang hadir pada malam itu.



Satu perkara jer aku nak ingatkan kau orang sumer...jangan suka curi PV downline...



Kita orang memang faham kata-kata En. Bart tu..



Hadirin termuda DCL pun ada malam tu..



"Mesti ikut belakang saya tapi jangan rapat-rapat..."



"Ini lah bentuk usus kita yang sebenar-benarnya" Jelas Puan Sally kepada hadirin.



" Saya bukan takde semangat saya sendiri tapi saya suka sangat pinjam semangat En. Bart."



MC hebat dan bergaya pada malam tersebut, siapa tak kenal Tengku Shida.



Motivasi hebat dari Puan Siti, ala-ala seorang ustazah.



Jangan angkat tangan tu tinggi-tinggi sangat, nanti orang kata nak "surrender" pulak.



Amin...amin.



Ini bukan boria dari Sungai Pinang, tapi kumpulan boria dari DCL IM.



Jangan ralit sangat tengok kamera, nanti En. Bart marah kat depan tu..



"Akhir sekali, hayati lah kata-kata saya itu..."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan